سه شنبه ۱۶ اسفند ۰۱

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

۸۳ بازديد

اهميت نورپردازي در تابلوسازي

وايرينگ با سيم كشي قطعات الكتريكي در تابلوسازي بسيار حائز اهميت بوده و اجراي آن بايد با دقت هرچه بيشتر انجام شود زيراكه يكي از مهمترين مسائلي كه بايد در رابطه با ايمني و زيبايي تابلو به آن توجه نمود همين سيم كشي تجهيزات الكتريكي داخل تابلو مي‌باشد و همچنين عملكرد صحيح و طول عمر تجهيزات تا حد زيادي به رعايت اصول سيم كشي و استاندارد‌هاي مربوطه بستگي دارد.

k9c7_z1.jpg

نورپردازي در تابلوسازي جزو يكي از مهمترين فاكتورها براي جذب مخاطب به تابلو و مشاهده محتوا و تبليغات آماده شده در تابلو مي باشد. بطوري كه امروز كه از از نورپردازي در تابلوسازي استفاده نشود، قطعا آن تابلو، اثري كمي در تبليغات خواهد گذاشت و نمي توان از آن تابلو بهره كافي را برد. زيرا تقريبا اكثر فروشگاه ها و يا شركت هايي كه تمايل به ساخت تابلو دارند، تاكيد بسيار زيادي بر روي نورپردازي در تابلوسازي دارند. حال اين را تصور نماييد در كنار تابلوهايي كه از نورپردازي استفاده نموده اند، تابلوهايي قرار بگيرد كه فاقد نورپردازي باشد. قطعا چنين تابلوهايي همانطور كه مطرح شد، در كنار ساير تابلوهايي كه داراي نورپردازي هستند، ديده نمي شوند.

نورپردازي در تابلوسازي اساس يك تصوير است، در واقع آنچه باعث خيره شدن و توجه به يك تصوير مي‌شود، در قدم اول نورپردازي آنست و بعد طرح. گاها پيش آمده كه در تابلوسازي هايي، زحمت بسياري براي طرح آن كشيده شده، ولي به دليل عدم توجه به نورپردازي در تابلوسازي ، بسيار كم توجه بوده و عملكرد خوبي نداشته و در نهايت، نتيجه دلخواهي نيز گرفته نشده است. بنابراين نور بحث اصلي در تابلوسازي مي‌باشد.

درون تابلو چلنيوم از دو نوع لامپ معمولا استفاده مي شود.لامپ SMD و LED استفاده ميشود.كاربرد لامپ هاي SMD در تابلوهاي چلنيوم به دليل پرنور بودن خيلي بيشتر از لامپ هاي LED است.
همانطور كه واضح است نور تابلو هاي چلنيوم يكي از مهمترين قسمت هاي تابلو چلنيوم است كه بايد با دقت هرچه بيشتر نورپردازي بشود.مصرف پايين برق،پخش مناسب نور، خاموشي كمتر و نصب آسان تابلو هاي چلنيوم جزو عواملي است كه حائز اهميت است و بايد به آن دقت شود.

تابلوهاي فلكسي و لايت باكس نيز مانند تابلو چلنيوم با نورپزدازي زيباتر و چشمگيرتر مي شوند.

در همه تابلوهايي كه نور در آنها كاربرد دارد بويژه حروف چلنيوم ، لايت باكس ، فلكسي ، نورپردازي حرف اول را در زيبايي و نما مي زند و از اهميت ويژه اي برخوردار است .

همه ما درطول شبانه روز به صورت پياده يا سواره از مقابل مغازه ها و فروشگاه هاي متعددي عبور مي كنيم اطراف و محيط پيرامون خود را از نظر مي گذارانيم و در هنگام مناظره اطراف ، تنها نوشته ها و تابلوهاي موجود در سردر مغازه هايي نظر ما را به خود جلب مي كند كه زيبا باشد ، گرافيك بالا و نورپردازي همراه بار رنگهاي متفاوت داشته باشد.

بنابراين افكت هاي نوري استفاده شده در تابلوها و رنگهايي كه در طيفهاي نوري منعكس مي شود بسيارمهم است .

 

منبع : تابلو الماس

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي¬‌گذارد؟

۹۳ بازديد

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

وبلاگ مقالات چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

تأثير فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان

 

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي كارمندان تاثير مي­‌گذارد؟ مطالعات جديد چگونگي اين اثرگذاري‌ها را در قالب ? نتيجه توضيح مي‌دهد.

اولين فضاي كار اشتراكي فعاليت خود را در سال ???? آغاز كرد

و اكنون بيش از ????? فضاي كار اشتراكي در سراسر جهان داير شده است.

برخي سازمان‌ها از اين فضاها براي استقرار كارمنداني كه در فاصله زيادي از شركت زندگي مي‌كنند، استفاده مي­‌كنند.

ديگر كسب و كارهاي كوچك و شركت‌هاي نوپا كه پيش‌بيني درآمد يا نرخ رشدشان امكان‌پذير نيست،

به دليل انعطاف پذيري، از فضاهاي كار اشتراكي استفاده مي­‌كنند.

در طي چند سال گذشته، ما با در نظر گرفتن سازگاري، برندينگ، زيبايي‌شناسي و فرهنگ منحصر به فردي كه از كاركردن مردم و شركت­‌هاي مختلف، با هم و در زير يك سقف خلق مي­‌شود،

چگونگي تأثير اينگونه محيط­‌ها را بر كارمندان مطالعه كرده‌ايم.

ما متوجه شديم كه كارمندان از فضاي كار اشتراكي نسبت به دفاتر كار سنتي، سود بيشتري مي‌­برند.

آنها سطوح بالايي از انعطاف و شكوفايي (كه به عنوان نشاط و يادگيري در كار تعريف مي‌­شود)، توانايي بالا در شبكه‌سازي و همچنين احساس قويتري از ارتباطات را تجربه مي‌­كنند.

هرچند هنوز نمي­‌دانيم كه اين مسئله چگونه بر كارشان تاثير مي‌گذارد.

هدف ما در آخرين مطالعات‌مان پاسخ به اين سوال بود:

چگونه فرهنگ فضاي كار اشتراكي بر هويت حرفه‌اي اعضا و سازمان‌هايشان تاثير مي­‌گذارد؟

 

ما مي­‌خواستيم بدانيم كه اعضا تا چه اندازه با فرهنگ فضاي كار اشتراكي خود ارتباط مي­‌گيرند

و آيا اين مسئله بر ارتباط آنها با شركت يا كارفرمايشان اثر مي­‌گذارد؟

گذشته از اين، سازمان‌ها، از منابع ارزشمندي براي توسعه ارتباطات بين فردي كارمندان و توسعه فرهنگ كاري، استفاده مي­‌كنند.

اما در يك فضاي كار اشتراكي كه چندين سازمان را در خود جاي مي­‌دهد،

پيام‌­ها، هنجارها­ و ارزش‌­هاي مختلفي وجود دارد

كه هر كدام براي جلب توجه اعضا تلاش مي­‌كنند.

اتفاقات چند سال اخير

 بين سال­هاي ???? و ????، ما با wework (بزرگترين فضاي كار اشتراكي) همكاري كرديم تا بيش از ???? نفر از اعضاي جديدشان در آمريكا را مورد بررسي قرار دهيم.

هفتاد و يك درصد از آنها بصورت تمام وقت براي شركت‌هايي كار مي‌­كردند

كه يا در يك دفتر كار wework ساكن بودند يا از آن براي افراد و تيم­‌هاي دوركار خود استفاده مي­‌كردند.

?? درصد باقيمانده شامل صاحبان كسب و كار، پيمانكاران، مالكان انفرادي و كارمندان پاره وقت مي‌­شدند.

از طريق يك نظرسنجي ما از اعضا خواستيم تا سطح موافقت خود را با جملاتي مانند «من با ديگران در وي­‌ورك اشتراكات زيادي دارم» و «من با ديگران در سازمان‌مان اشتراكات زيادي دارم» نشان دهند؛

تا ميزان ارتباط گرفتنشان با وي ورك را در قياس با ارتباط گرفتن با سازمانشان بسنجيم.

هويت اينگونه تعريف شده بود كه يك شخص چقدر از لحاظ احساسي، رواني و ذهني به يك كارفرما (يا هر بستر ديگري كه براي آن كار مي­‌كند) احساس تعلق دارد

و در مقياس ? تا ? (? بعنوان پايين‌­ترين ارتباط و ? بعنوان بالاترين) اندازه‌گيري مي­‌شدند.

امتيازات متفاوت با مفاهيم متفاوت

ما با ميانگين امتياز بيش از ? فهميديم كه اعضا حتي بعد از كار كردن به مدت طولاني در دفتركار wework با سازمان‌شان ارتباط بيشتري مي­‌گيرند.

با ميانگين امتياز ? نيز مشخص شد كه اعضا با وي­‌ورك ارتباط كمتري برقرار مي­‌كردند.

اين اختلاف در امتيازات هويتي نظر ما را به خود جلب كرد

و ما را به سمت كشف دليل رهنمون ساخت.

در پايان مطالعه ما از اعضا خواستيم تا توضيح دهند

كه وي‌­ورك چگونه بر هويت حرفه‌ايشان تاثير گذاشته است.

بعضي از پاسخ دهندگان بصورت ممتنع پاسخ دادند: «آنجا فقط يك محل كار است

اين اعضا از مزاياي كاربردي عضويت مانند امكانات يا در دسترس بودن مكان سود مي­‌بردند.

در حاليكه ديگر اعضا گفتند كه وي‌­ورك نقش فعالي در شكل دادن به هويت حرفه‌اي و سازماني‌شان بازي مي‌كند.

اين اعضا، امتياز هويتي بالاتري هم به سازمان و هم به وي­‌ورك داده بودند

(هرچند شكاف امتياز بين اين دو همچنان باقي مانده است).

آنها همچنين سطوح بالاتري از شكوفايي و بهره­‌وري در كار را تجربه كرده بودند.

يافته‌هاي ما نشان مي­‌دهد كه هويت برند وي‌ورك، هويت سازمان‌هايي كه در فضايش مستقر هستند را تضعيف نمي‌­كند.

در عوض، مطالعات ما نشان مي‌دهند كه افراد وقتي كه محيط كارشان، با ارزش‌ها و پيام‌هاي برند شركت‌شان همسو است،

نتايج مثبتي را تجربه مي‌­كنند.

ما نظرات راجع به شكل‌گيري هويت افراد در وي‌ورك را بررسي كرديم و به سه نتيجه دست يافتيم:

  • فضاهاي كار اشتراكي، به برخي از اعضا احساس حرفه‌اي بودن و اعتبار داشتن مي‌دهد، حسي كه عموما كاركردن از راه دور به افراد منتقل نمي­‌كند.

اين مسئله يكي از يافته‌هاي مطالعات در حال انجام ما را تأييد مي­‌كند: كاركردن در يك محل كار واقعي (بر خلاف كار كردن در يك دفتر خانگي و يا يك كافي شاپ) مي­‌تواند به ديگران اين سيگنال را منتقل كند

كه شما كارتان را جدي مي‌گيريد و آنها شما را به عنوان يك كارمند رسمي در نظر مي‌­گيرند.

محل كار به نمادي از «مشروعيت» تبديل شده است.

برخي از پاسخ دهندگان از اين كلمه براي توصيف اينكه چگونه وي‌­ورك هويت حرفه‌ايشان را تحت تاثير قرار مي‌دهد، استفاده كردند.

يك صاحب كسب و كار كوچك در نيويورك اذعان كرد: «من با استارتاپ­‌هاي ديگر در وي‌­ورك ارتباط مي‌گيرم

او احساس مي­‌كند كه كاركردن در آنجا، كسب و كار كوچكش را در چشم همكاران و مشتريانش مشروعيت بخشيده است.

ديگر پاسخ دهندگان از كار كردن در دفتر كار وي­‌ورك، در يك محل معتبر، حسي از غرور و اعتماد به نفس را تجربه كرده‌­اند.

مزيت‌هاي فضاي كار اشتراكي براي بسياري از افراد ثابت شده‌است.

  •  
  • كارمندان با حضور در فضاي كار اشتراكي احساس مي‌­كنند كه به نيازهايشان اهميت داده شده است- صرف نظر از اينكه در كجا مستقر هستند.

در نتيجه، اين اعضا حس مي‌­كنند كه سازمان به اندازه كارمندان حاضر در شركت، براي آنها نيز ارزش قائل است.

يكي از پاسخ دهندگان مستقر در نيويورك به ما گفت: «دفتر مركزي شركت ما در كاليفرنيا ?? درصد نيروي كار را تشكيل مي‌­دهد.

با قرار دادن ما در يك دفتركار وي­‌ورك به جاي فضاي كار خودمان، به تيم من اينجا در نيويورك يادآوري مي­‌شود

كه ما جزئي كوچك از يك پايگاه مركزي هستيم.

ما مي­‌دانيم كه اين نشان مي‌دهد ما مهم هستيم

و ارزش هزينه‌اي كه براي نگه داشتن ما در يك دفتر كار مي­‌كنند را داريم

يك پاسخ دهنده مستقر در دنور گفت: «من حس مي­‌كنم كه شركت براي من ارزش قائل است.

جو و همهمه به من، حسي از مهم بودن كار مي­‌دهد

ما چندين نظر مشترك را شنيديم كه به نقش فضاهاي كار اشتراكي بر تصور كارمندان اشاره مي­‌كند.

اين قضيه به نوبه خود بر ميزان ارتباط گرفتن اعضا با شركت‌هايشان تاثير مي­‌گذارد.

يك وكيل منطقه خليج اظهار كرد: «من در درجه اول با كارآفرينان و استارتاپ­‌هاي جوان كار مي­‌كنم.

من همچنين با بسياري از كارمندهاي جوان ماهر همكاري دارم

دفتركار، به كسب و كار او تصويري حرفه‌اي و در عين حال مطابق با مد روز مي­‌دهد

كه به ارتباط او با مشتريانش كمك مي­‌كند.

يكي از صاحبان حوزه كسب و كار تكنولوژي در منطقه دي.سي گفت: «من نظرم را ??? درجه تغيير دادم و انتقال كارمندانم به وي‌­ورك قسمتي از استراتژي من براي وادار كردن آنها به متفاوت فكر كردن است.

اين قسمتي از هويتي جديد است.» اين نشان مي‌­دهد كه اين مالك فكر مي­‌كند

كه شيوه‌اي نو از كار كردن، -هم براي كارمندان و هم مشتريان- تمايل شركت را براي تغيير، ثابت مي­‌كند.

اين تغيير در نهايت مي‌­تواند باعث بيشتر ديده شدن و رشد كسب و كار ­شود.

برخي از كارمنداني كه شركت­‌هايشان مستقر در يك [دفتر كار] وي‌ورك است، گفتند

كه برند وي­‌ورك بر روي تصوير برند شخصيشان تأثير گذاشته است.

يكي از پاسخ دهندگان اظهار كرد:«اخيراً اين سازمان به دنبال تعريف مجدد خود بوده است

و الگوي استارتاپي اتخاذ كرده است.

مستقر بودن در وي‌ورك به سازمان ما كمك مي­‌كند كه به جاي اينكه خسته كننده و عقب مانده به نظر برسد، پرانرژي و آينده نگر نشان داده شود.

 

نتايج جالب تحقيقات

نتايج اين تحقيق بر زمينه اصلي تحقيقات ما در طي سال‌ها صحه مي‌­گذارد: تصميم به كار كردن در يك فضاي كار اشتراكي همانقدر كه بر اساس متغيرهاي كاربردياقتصاد محور است به همان اندازه بر اساس متغيرهاي تجربي – فرهنگ محور نيز هست.

در سطح اوليه، فضاي كار اشتراكي، خدمتي است كه دسترسي به يك فضاي كاري را ساده‌سازي مي­‌كند.

هرچند، اين يك كالاي اجتماعي است كه حس تعلق به اعضايش را پرورش مي‌­دهد.

علاوه بر فضاهايي كه طيف گسترده‌اي از اعضاي مختلف را مورد هدف قرار مي­‌دهند،

فضاهاي ديگري از جمله فضاهاي كار اشتراكي مورد پسند زنان، رنگين پوستان، كسب و كارهاي اجتماعي، وكيل‌ها، معماران و كسبوكارهاي مربوط به مد نيز وجود دارند.

از آنجا كه هزينههاي جابه‌جايي در ميان فضاهاي كار اشتراكي به دليل قراردادهاي كوتاه مدت و دسترسي زياد به ارائه دهندگان سرويس‌هاي مختلف، نسبتاً پايين است؛

اعضا مي­‌توانند فضايي را انتخاب كنند كه منعكس كننده هويتي باشد

كه آنها براي كسب و كارشان در نظر گرفته‌اند.

آخرين يافته‌هاي ما حاكي از آن است كه وقتي سازمان­ها براي انتخاب يك فضاي كار اشتراكي متناسب با تصوري كه مي‌خواهند از خودشان ارائه دهند-تصور درباره كارمندان و كسب وكارشان- زمان صرف ­كنند،

كارمندان سطح بالايي از شكوفايي را تجربه مي‌­كنند.

سازمان­‌ها نيز از اين قضيه سود مي­‌برند

زيرا كارمندان با اهداف و ارزش‌هايشان بيشتر و راحت‌تر ارتباط برقرار مي‌كنند.

آدرس ما در شبكه هاي اجتماعي:

شماره دفتر كار: ???????????

آدرس دفتر كار: شعبه مركزي: تهران، بلوار ارتش غرب، بعد از بلوار اوشان، خيابان ابوالفضل صميع، شعبه باغ بهشت

 

https://www.linkedin.com/company/paradisehub

https://t.me/paradisehub

https://www.instagram.com/paradisehub.ir

درباره انواع هود آشپزخانه

۱۲۶ بازديد

درباره انواع هود آشپزخانه

 

هود آشپزخانه يكي از وسايل بسيار مورد نياز هر خانه اي است. وظيفه اصلي هود حذف بو هاي بد در هنگام غذا پختن است. علاوه بر اين براي سلامتي هم مفيد است. هود آشپزخانه با حذف چربي ها و مواد آلوده سبب سالم نگه داشتن محيط آشپزخانه شما مي شود. هود يك وسيله بسيار ضروري است. تنها كافي است يكبار بدون روشن كردن آن غذايي در آشپزخانه سرخ كنيد. تفاوت را احساس

خواهيد كرد. مدل هاي متفاوتي از هود وجود دارد نظير: زير كابينتي، شومينه ايي، مخفي و جزيره اي. قطعا هر مدل كارآيي خاص خودش را دارد. وابسته به طراحي كابينت هاي آشپزخانه معمولا نوع آن را مشخص مي كنند. همچنين سليفه ها متفاوت است و افراد مختلف مدل هاي متنوع را مي پسندند. مطلبي كه در ادامه آمده است به شما كمك مي كند تا با مزايا و معايب هر قسمت آشنا شويد

vqm2_image1.jpg


 

انواع هود

  1. هود زير كابينتي
  2.    هود ديواري (هود شومينه اي)
  3.   هود جزيره اي
  4.    هود مخفي

هود ها از نظر نوع مكش هوا ،به دو دسته  تقسيم مي شوند:

  1. داراي خروجي هوا و بدون خروجي هوا
  2.  هود هايي كه داراي خروجي هوا هستند، كيفيت و كارايي بهتري دارند. هود هايي كه خروجي هوا ندارند از فيلتر زغالي براي جمع آوري بخار و... استفاده مي كنند.

هنگام خريد هود به چه نكاتي بايد توجه كرد؟

  1. نوع تهويه
  2. قدرت مكش
  3. سرعت مكش
  4. كم صدا بودن
  5. ابعاد هود
  6. سبك هود
  7.  سنسور دار
  8. كنترل دار

هود آشپزخانه

 

هود مخفي يا توكار

 

ظاهر آشپزخانه نقش مهمي در زيبايي فضاي خانه دارند. مخصوصا خانم حساسيت بسيار زيادي روي طراحي و شيك بودن آشپزخانه خود دارند. مخفي بودن هود آشپزخانه به شما كمك مي كند تا ظاهر يك دست تري داشته باشيد. اين مدل طرفداران بسيار زيادي دارد. از جمله دلايل آن مي توان به اين اشاره كرد كه جاي كمتري را اشغال مي كند و شما مي توانيد كمد بيشتري براي قرار دادن وسايلتان داشته باشيد. اين يك ويژگي منحصر به فردي كه افراد را طرفدار اين مدل كرده است و الا هود مخفي با ساير هود ها تفاوت چنداني ندارد. ميزان مكش، قدرت موتور هود مخفي مانند ساير هود هاي آشپزخانه است.

 

براي ديدن انواع هود و خريد آن، سري به فروشگاه آنلاين چلونگر بزنيد ،فروشگاه چلونگر يكي از بهترين ارائه دهندگان كالاي تخصصي ساختمان مي باشد.

تازه هاي نشر ارديبهشت 1399

۸۸ بازديد

??#كتاب_ياد_جنگل_دور

#گوردون_اوراينز | مترجم: كاوه فيض اللهي | #نشر_نو

اين كتاب همراه با مقدمه مفصل و راهگشاي مترجم با بهره‌گيري از مدل انتخاب زيستگاه در پرندگان و شبيه‌سازي آن با رفتار انسان، به فرضيه ساوانا – علفزاري با درخت‌هاي پراكنده كه نزديك به ?? درصد از سطح خشكي‌هاي زمين را مي‌پوشاند مي‌رسد و واكنش ما به درختان با شكل‌هاي مختلف را تبيين مي‌كند. جانِ سخن اوراينز اين است كه بسياري از واكنش‌هاي انسان به طبيعت تصادفي نيست بلكه ريشه‌اي عميق در گذشته‌ي تكاملي ما دارد و بسياري از سليقه‌هاي ما در زيبايي‌شناسي، نتيجه‌ي ماندگار انتخاب طبيعي است. خواندن اين كتاب با تصاوير پرشمار بي‌شباهت به دفترچه يادداشت‌هاي شرلوك هولمز براي حل يك معماي جنايي نيست. چرا كه همراه با نويسنده در يك جنگل يا موزه آثار هنري قدم مي‌زنيد.

??#كتابچه_پاد_زيبايي_شناسي ‌

#آلن_بديو | مترجم: علي معصومي| #انتشارات_نگاه

پاد زيبايي شناسي نوعي رابطه‌ي فلسفه با هنر است كه بر پايه آن، هنر خود مولد حقيقت‌هاست. پاد زيبايي‌شناسي هنر را به صورت شي يا موضوع فلسفه درنمي‌آورد و به جاي پرداختن به تاملات زيبايي شناختي دقيقا به توصيف تاثيرهاي درون فلسفه‌اي مي‌پردازد كه هستي مستقل اثرهاي معين هنري را از خود به جا مي‌گذارد.

??#كتاب_شيوه_فني_نمايش_نامه_خواني (از پايان تا آغاز و از آغاز تا پايان)

#ديويد_بال | مترجم: محمود كريمي حكاك | #نشر_لوح_سيمين

كتاب حاضر كه بر اساس مطالعه و موشكافي دقيق صدها نمايش‌نامه از هر سبك و هر دوره‌اي تنظيم شده، حاصل تجربيات و تحقيقات خستگي‌ناپذير ديويد بال در دوراني است كه به عنوان مدير ادبيات دراماتيك تئاتر كاتري در هر سال مسئول تجزيه و تحليل ده‌ها نمايش‌ را به عهده داشت.

?? جهت مشاهده‌ و يا خريد اينترنتي كتاب به وب‌سايت كاواك مراجعه نماييد. www.cavack.com

 

?+

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

۹۰ بازديد

چگونه بهترين مارك تشك را با كمترين هزينه تهيه كنيم.

42cd_w7.jpg

خواب راحت و استراحت مطلق، يكي از دغدغه هاي اساسي افراد جامعه است . و اين مشكل به واسطه درگيري­ هاي روزمره، هر روز حاد تر و شديد تر مي­ شود . و لزوم يافتن بهترين برند تشك، بيش از پيش مهم شده است. بسياري از روانشناسان بر روي علل و عوامل بي­ خوابي و راه­هاي افزايش كيفيت خواب، بر روي انواع تشك تحقيقات فراواني به­ عمل آورده ­اند . و بسته به نوع مشكلات روزمره ي شخص مورد نظر، راهكارهاي تخصصي ارائه داده ­اند.

در كنار اين راهكارها، تكنيك­هايي عمومي هم وجود دارد . كه فارغ از جنسيت، سن، وزن و دغدغه ­هاي روزمرگي، در ارائه­ يك خواب راحت راهگشا هستند. رنگ لامپ و ميزان روشنايي آن، چيدمان وسايل اتاق خواب، تشك و… همگي از جمله عوامل دخيل در موضوع كيفيت خواب هستند.

در ميان موضوعات عنوان شده، بهترين برند تشك همواره سوال مهمي بوده و هست. براي پاسخ به اين سوال، لازم است هدف از خريد تشك را بررسي كنيم. به عنوان نمونه، عده­ اي براي بهبود كمردردهاي مزمن، براي خريد تشك طبي اقدام مي­ كنند. يا عده­ اي با اطلاع از كيفيت بالا و قيمت مناسب محصولات برند  kelebekتنها به خريد اين برند تمايل دارند.

با توجه به اينكه يك تشك نامناسب باعث ايجاد دردهاي مفصلي يا انحراف ستون فقرات، بي حسي دست و پا و يا احساس خستگي ، حتي پس از يك خواب طولاني مدت مي شود، بنابراين توجه به برند و كيفيت تشك از مهم ترين عوامل خريد تشك محسوب مي شود.

عوامل فراوان در يافتن پاسخ به سئوال، دخالت دارد كه در مباحث متفاوتي به بحث راجع به آنها مي ­پردازيم. براي يافتن پاسخي مناسب، مطرح كردن دو عنوان مهم، ضروري است. بنابراين مطالبي كوتاه اما كامل جمع­­ آوري كرديم تا با مطالعه آنها بتوانيد به سادگي به نتيجه ايده­ آل برسيد.

1-كيفيت در ظاهر و باطن

مواد اوليه توليد :

مسئله يك توليد ايده ­آل و پر فروش، در ظاهر يك كلمه است. ولي در باطن، معنايي آنچنان وسيع و گسترده دارد. كه دستيابي به آن ممكن نيست، مگر با سالها مطالعه و تجربه. بنابراين قدم اول در پاسخ به سوال «بهترين برند تشك كدام است؟» مراجعه به كيفيت مواد اوليه توليد تشك خواهد بود.

استفاده از مموري فوم دار در لايه ­هاي بالاي تشك بست تركيه مدل QUEEN  نمادي از كيفيت بالاي يك تشك ايده ­آل مي­ باشد. يا استفاده از اسفنج فوق فشرده در تشك هايspring  مصداق راحتي فراتر از انتظار در محصولات برندBEST  است. تعداد فنرهاي به­ كار رفته، ضخامت آنها و… مصاديق ملموس از توليد يك محصول با كيفيت به شمار مي­ آيند.

و فارغ از نام برند و كشور توليدكننده مشتري را به سمت و سوي يك تشك با كيفيت سوق مي­ دهد. ولي موضوعي كه نمي ­توان از آن چشم پوشي كرد. اين است كه اعتبار يك برند معتبر، حاصل استفاده از مواد اوليه با كيفيت در طي سالها توليد خواهد بود. و توليد بهترين برند تشك، قطعاً و يقيناً مسئله ­اي تصادفي نيست.

و طي سالها تجربه بدست خواهد آمد. محتويات تشك‌ها و نوع مواد تشكيل‌دهنده آن‌ها متفاوت است. نمدهاي عايق حرارت، فنرهاي آستردار، الياف طبيعي و فوم فشرده، ازجمله مواد تشكيل‌دهنده تشك‌هاي مرغوب هستند.

ويژگي هاي ظاهري:

موضوع مهم ديگري كه بعد از كيفيت مواد اوليه توليد بايستي بدان پرداخته شود. ظاهر محصول است. به هرحال فروش بالاي يك محصول علاوه بر لزوم كيفيت ساختاري آن، به ظاهري جذاب و دل فريب نيز نياز دارد. جلوه بصري يك تشك ممكن است چندين برابر ، بيشتر از كيفيت آن مد نظر خريداران قرار گيرد.

اعمال  بازخوردهاي متفاوت خريداران از ظاهر محصولات توليد شده، در توليد بهترين برند تشك، نقش آفريني ويژه اي دارد. طرح و نقش ­هاي پوشش نهايي تشك، نوع دوخت آنها، كيفيت نخ مورد استفاده و رنگ­هاي پوشش نهايي، همگي مي ­توانند به ظاهري ايده­ آل و دل فريب بيانجامند.

2-برند و هزينه توليد

كشور مبدأ :

 كشور صاحب برند، همچون موضوع كيفيت مواد اوليه، در خصوص بهترين برند تشك، مسئله مهمي است كه نبايد از آن غافل شد. بعنوان مثال در اغلب كشورهاي اروپايي، تشك­هاي با كيفيتي ساخته مي­ شود. و بسيار پرفروش هستند . اما بخاطر هزينه توليد بالا، ناگزير قيمت نهايي يك تشك به شكل سرسام ­آوري افزايش مي­ يابد.

به­ نحوي كه پرداختي خريدار نسبت به كيفيت ارائه شده بسيار بالاتر خواهد بود. و اين مسئله نارضايتي مشتري را در پي داشته است. براي حل اين مشكل، كشورهايي كه نيروي بازار كار ارزاني داشتند. به فكر توليد تشك با اتكا به دانش روز اروپا شدند. موضوع بازار كار ارزان، قيمت نهايي و تمام شده را به شكلي منطقي و عاقلانه كاهش داد. و در نهايت برندهاي مشهور و معتبري، در حوزه كالاي خواب شكل گرفتند.

و رشد يافتند .كه در قبال پرداخت هزينه اي منطقي، بالاترين استانداردها را ارائه مي­ دهند. افزايش كيفيت روزافزون به واسطه مطالعات مستمر كارشناسان آنها از يك سو، و ثابت ماندن هزينه­ هاي توليد از سوي ديگر، سبب شد. كه تعاريف از بهترين برند تشك، متفاوت گردد. و محصولات ايده ­آلي به بازارهاي بين المللي راه يابند. كه رقيب بلامنازع محصولات اروپايي شدند. محصولاتي كه مدت­ها بدون رقيب در بازارهاي مختلف جولان مي­دادند.

هزينه ­هاي حاشيه­ اي :

موضوع ديگري كه مي ­تواند در يافتن پاسخي منطقي به سوال «بهترين برند تشك چيست؟» ما را ياري كند؛ هزينه­ هاي حاشيه­ اي است كه بعد از توليد، به قيمت تمام شده محصولات تحميل مي­ شود. هزينه هايي همچون حمل و نقل، عوارض و گمرك، واسطه گري و دلالي ­ها و … كه باعث مي­ شود قيمت تشك از خروجي كارخانه تا خروجي فروشگاه عرضه كننده آنچنان تفاوت داشته باشد. كه نظر خريدار را در تمايل به خريد برخي برندها تغيير دهد.

براي درك بهتر اين موضوع مسئله مسافت كارخانه توليد كننده تا مصرف كننده نهايي را براي خود مجسم كنيد. و به ازاي هر كيلومتر مسافت، يك مبلغ را در نظر بگيريد. خواهيد ديد هر هزار كيلومتر اختلاف، چقدر مي ­تواند در تعيين قيمت نهايي دخيل باشد. اين موضوع چنان مهم و ضروري است كه مي ­تواند تعريف مشتري را از «بهترين برند تشك» تحت الشعاع قرار بدهد.

توليدكننده­هاي برندهايي همچون تشك كلبك تركيه و تشك بست تركيه ( BEST وKELEBEK)  بخاطر نزديك بودن به كشور ايران توانسته­ اند هزينه­ هاي حاشيه­ اي را به نحوي مطلوب كاهش دهند. و اختلاف قيمت فاحش را از ميان ببرند به نحوي كه فروش آنها در كشور و رضايت مشتريان، به شكلي روزافزون در حال افزايش است.

در پايان اين نكته را به خاطر داشته باشيد. كه يك تشك خوب مي‌تواند اثر زيادي در حفظ سلامتي شما داشته باشد. پس منطقي به نظر مي رسد كه به خاطر حفظ سلامتي خود از بهترين برند تشك استفاده كنيم. به‌علاوه، داشتن خوابي توام با آرامش براي فعاليت‌هاي روزانه به شما انرژي مي دهد. اما تشك نامناسب براي سال‌ها مي‌تواند سلامتي و كيفيت خواب شما را مختل كند.

منبع: https://bestkelebek.ir/

 

.

چند نوع كابل انتقال صدا(AUX) داريم

۸۰ بازديد

چند نوع كابل انتقال صدا(AUX) داريم؟

كابل انتقال صدا(AUX)چيست؟

كابل انتقال صدا (AUX)مي باشد كه جهت انتقال و جا به جايي صدا استريو با كيفيت بالا ميان دو سوكت يا جكي يا فيش نري ??? ميلي متري صدا AUX كه صدا را ميان دو دستگاه انتقال مي دهد.گاه پيش مي آيد كه شما نياز داشته باشيد صداي آهنگ و موسيقي روي گوشي موبايل يا تبلت و لپ تاپ خود را با صدايي بلندتر و با كيفيت تر از طريق اسپيكر يا بلندگوي كامپيوتر يا خودرو و ماشين يا امپلي فاير گوش بكنيد. راه ارتباطي ميان اين دو دستگاه يا از طريق بلوتوث و به صورت بيسيم خواهد بود يا به صورت فيزيكي و از طريق كابل صدا AUX. كافي است كه پخش ماشين شما داراي پورت ورودي مادگي AUX بوده و گوشي موبايل و تبلت شما هم خروجي AUX داشته باشد. پس يك سر كابل را به گوشي موبايل و يك سر ديگر را به پخش خودرو يا اسپيكر وصل مي كنيد. يا كاربردهاي ديگر مانند وصل كردن به صداي سينماي خانگي و غيره

براي مثال ، ديگر اگر پخش ماشين يا ضبط خانگي شما قديمي ( كاست خور يا CD خور ) بود و توانايي پخش موسيقي و صدا از طريق درگاه هاي USB يا مموري و كارت حافظه يا بلوتوث را نداشت (ولي داراي درگاه ورودي AUX است ) ، شما مي توانيد با خريد يك برد فلش خور پخش ماشيني، اين پخش يا ضبط خانگي با بلندگو و باندهاي قوي آن را عملي كنيد. برد فلش خور وظيفه ي پخش صداي ديجيتال را بر عهده مي گيرد و كابل صداي اي يو ايكس هم وظيفه ي انتقال صدا.

اين نوع كابل اي يوايكس داراي سيم ميباشد و بصورت مستقيم از طريق سيم اين ارتباط را انجام ميدهد.

 

AUX بلوتوث (بدون سيم)

بلوتوث ماشين Car bluetooth music Receiver

كابل aux انواع گوناگوني را داراست. يكي از عيب هاي اين كابل ها قطع شدن آن مي باشد.اين مشكل در اي يو ايكس هاي بي سيم  يا AUX بلوتوث رفع شده است.  .در اكثر مدل هاي جديد از يك باتري ليتيومي استفاده شده است كه باعث مي شود با قابليت شارژ مجدد باعث كارايي بيشتر مي شود. داراي ميكروفن داخلي هستند كه در هنگام مكالمه صدا را دريافت كند.

موارد استفاده از دانگل aux bluetooth :

ضبط و پخش خودرو

سينماي خانگي و ساندبار

اسپيكر هاي شارژي و برقي

آمپلي فاير ها

استفاده به عنوان گيرنده هندزفري بلوتوث

 

فروشگاه ديجي فرست آماده خدمت رساني به مشتريان حضوري و غير حضوري بصورت خريد آنلاين، مي باشد.براي ديدن محصولات بيشتر و خريد از اين فروشگاه ،ازسايت ديجي فرست ديدن نماييد.