یکشنبه ۱۴ اسفند ۰۱

دانلود رمان آن سوي آينه نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

۰ بازديد

دانلود رمان آن سوي آينه نسخه كامل پي دي اف، اندرويد، آيفون، جاوا

موضوع رمان: عاشقانه، اجتماعي
نويسنده رمان: تكين حمزه لو
تعداد صفحات: 303

 

خلاصه رمان: رمان خيلي قشنگ، آموزنده، عميق و اثرگذار مريم كه يك پسر 4 ساله دارد با اطلاع از بارداري ناخواسته اش بسيار غمگين ميشود و سعي ميكند بچه را سقط كند چرا كه تحمل دردسرهاي حاملگي و زايمان و شب زنده داري و بچه داري را ندارد ولي شوهر و مادرش او را از اين كار منع ميكنند با مشكلات زايمان و بچه داري طاقت وتحمل مريم روز به روز كمتر ميشود ديگر حوصله هيچ كس و هيچ چيز را ندارد و دائما ناشكري و آرزوي مرگ ميكند و

قسمتي از متن رمان آن سوي آينه

مريم به سنگيني از جا بلند شدو به اتاق خوابشان رفت . پرهام كه منتظر فرصت بود مثل تيري به اتاقش شليك شد. مريم روي تخت نشست و به كوسن هاي مرتب رو رو تختي نگاه كرد. شب سختي در پيش داشت ، اما دلش به علي گرم بود. مادر شوهرش هم انقدر سياست داشت كه جلوي پسرش مستقيم حمله نكنه ، اما چند حرف نيش دار و كنايه حتما منتظرش بود و اوهم سخت بي حوصله بود . با دست چند نخ نامرئي رو جمع كرد و مقابل آيينه ميز آرايش نشست.

لباس گشاد سبزي به تن كرده بود ، روي لباسش گلدوزي هاي كوچكي به رنگ هاي آتش نقش انداخته بود.موهاي بلندش ، نامرتب شده وسيخ سيخ ايستاده بود . به آهستگي برس رو ميان موهايش فرو برد و چند دقيقه اي موهايش را برس كشيد ، بعد با كشي سبز پشت سرش جمع كرد.رنگش پريده بود.چشم هاي درشت وسياه رنگش مثل دو ستاره بزرگ در صورتش مي درخشيدن مزهاي پرپشت و مشكي چشمهايش را درشت تر و زيباتر نشان مي داد ابروهاي نازك و مرتبش مثل دو خط مورب بالاي چشمها رو كشيده تر كرده بود .

فكر كرد كاش دماغم رو مثل الى عمل مي كردم . با اينكه عيبي نداره ، ولي اونطوري شيك تر مي شد . بعد با دست نوك بيني اش رو بالا داد تا ببينه چطوري ميشه به تصويرش كه شبيه يك بچه خوك شده بود خنديد بي توجه لوله ماتيك رو برداشت بي آنكه به رنگش اهميتي بده ، يك دور روي لبهاي باريك و نازكش راه رفت.بعد به خودش نگاه كرد ، نارنجي كم رنگ لب ها را بهم ماليد.خواست رژگونه هم بزنه كه پشيمون شد. همين طوري هم بد نبود. -زن زائو و حامله نبايد آرايش كنه ، چشمش مي زنن

منبع : https://baghstore.info/%d8%b1%d9%85%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%86-%d8%b3%d9%88%db%8c-%d8%a2%db%8c%d9%86%d9%87/

نكات مورد توجه در ساخت پارتيشن اداري

۰ بازديد

نكات مورد توجه در ساخت پارتيشن اداري

امروزه اكثر مديران براي تفكيك قسمت هاي مختلف دفتر اداري خود و همچنين استفاده بهينه از تمامي فضاهاي موجود،اقدام به پارتيشن بندي دفاتر كار خود مي نمايند.استقبال بسيار زيادي كه از انواع پارتيشن از سوي مديران محترم ادارات و شركت ها صورت گرفته موجب بوجود آمدن يك صنعت مجزا در كنار مبلمان اداري با عنوان پارتيشن اداري گرديده است ولي اكثر افراد ديد صحيح و كاملي از پارتيشن اداري ندارند و فقط به مشاهدات خود در مكان هاي ديگر از اين سيستم اكتفا مي كنند. در ساختار پارتيشن هاي اداري اغلب از پارتيشن شيشه اي استفاده شده است.وجود شيشه در پارتيشن براي نوردهي بهتر به طرفين آن در نظر گرفته شده است و اين امكان را به طراح مي دهد كه در هر قسمت كه نياز دارد به راحتي از پارتيشن استفاده نمايد بدون نگراني از كمبود نور، پس از اين مطلب نتيجه مي گيريم كه هرچه شيشه ها در پارتيشن بيشتر و بزرگتر باشند پارتيشن بهتري خواهيم داشت. جداسازي و تقسيم بندي پارتيشن ها از اصلي ترين و مهم ترين ويژگي هاي آن ها محسوب مي شود و تطبيق پذيري بالاي آن ها با تمامي سبك ها و دكوراسيون ها كه آن را به عنوان يك وسيله دكوري محبوب تبديل نموده است.

7q_gwqh.jpg

كاربرد پارتيشن اداري براي جدا سازي و بهينه سازي محيط اداري مي باشد و براي داشتن يك انتخاب خوب و مناسب و طراحي بهترين پارتيشن براي فضاي اداري ، بايد به كاربردي بودن آن اهميت زيادي داد. درواقع ، ابتدا هدف خود را از ايجاد اين جداكننده ها مشخص نموده و تعيين شود كه هدف از تهيه و ساخت پارتيشن، عايق بندي صوتي است و يا اينكه تنها براي تفكيك محيط از آنها استفاده خواهد شد. بنابراين اگر تصميمي براي عايق كردن صوتي فضاي كاري و استفاده از پارتيشن هاي دوجداره نداشت و تنها هدف جداكردن بخش هايي از محيط باشد، مي توان پارتيشن هاي تك جداره را انتخاب كرد. به اين ترتيب علاوه بر وزن و ابعاد كم و امكان جابه جايي، از نظر هزينه نيز به صرفه تر خواهند بود كه از نكات لازم در طراحي پارتيشن اداري محسوب مي شود. متريال پارتيشن‌هاي اداري با يكديگر متفاوت است اما پارتيشن شيشه‌اي مناسب‌ترين نوع پارتيشن براي يك محيط اداري است. براي ساخت پارتيشن شيشه‌اي به وسايل و ابزارآلاتي مانند ميخ، پيچ چكش، شيشه‌، چارچوب پارتيشن، گيره، مته، فلز، الماس براي برش شيشه و ابزارآلاتي از اين قبيل نياز است.

مراحل ساخت پارتيشن اداري

  1. در ساخت پارتيشن اداري، بايد ابتدا توليد كننده‌ي پارتيشن فضاي اداري مورد نظر را از نزديك ببيند و متناسب با متراژ آن فضا پارتيشن شيشه‌اي را بسازد. در اين مرحله سازنده بايد توجه داشته باشد كه ارتفاع فضا و عرض آن چقدر مي‌ باشد و سپس با توجه به آن، طول، عرض و ارتفاع پارتيشن را مشخص كند.
  2. در ساخت پارتيشن اداري، سازنده‌ي پارتيشن مي‌بايستي ابعاد چارچوب پارتيشن را اندازه زده و  با استفاده از متريال فلز يا چوب، اين چارچوب را آماده كند.
  3. در ساخت پارتيشن اداري، مي‌بايستي چارچوب ساخته شده را با استفاده از مته سوراخ كرد تا بتوان شيشه‌ي مورد نظر را بر روي آن نصب كرد. شيشه‌اي كه براي ساخت پارتيشن مورد استفاده قرار مي‌ گيرد، بايد بسيار محكم و مقاوم باشد.
  4. در اين مرحله مي‌بايست بر قسمت زيرين چارچوب پارتيشن تعدادي چرخ نصب شود تا اگر زماني نياز به جابه‌جايي پارتيشن بود، به راحتي بتوان اين كار را انجام داد.
  5. در اين مرحله بايد پارتيشن ساخته شده به محيط اداري برود تا در آن‌جا نصب گردد. گاهي اوقات پارتيشن ثابت است و مي‌توان آن را با پيچ و مهره به زمين نصب كرد. اين‌گونه پارتيشن‌ها قابليت جابه‌جايي ندارند و در يك نقطه مستقر مي ‌شوند.

 

 

پارتيشن اداري MDF

امروزه از پارتيشن ام دي اف در بسياري از ادارات و دفاتر استفاده مي شود. استفاده از MDF باعث افزايش سرعت پارتيشن بندي مي گردد و نيز بسيار مدرن تر است. نصب پارتيشن هاي ام دي اف بسيار سريع تر و دوام آن به نسبت انواع ديگر پارتيشن بندي (شيشه و كناف و...) بسيار بيشتر است، همچنين نصب و استفاده از پارتيشن كثيف كاري هاي حاصل از ديوار هاي دائمي را ندارد. پارتيشن بندي ام دي اف قابليت آرايش دوباره، جابجايي و حذف كلي دارد و نيز تميز تر و شيك تر از پارتيشن كف تا سقف است. براي اتاق ناظر و يا خدمات پس از فروش معمولا از ام دي اف به همراه شيشه استفاده مي كنند.در اجراي پارتيشن هاي اداري MDF از تركيب ورق MDF و شيشه استفاده مي شود. در پارتيشن هاي ام دي اف ، دور پارتيشن از جنس ام دي اف بوده و وسط كار با شيشه سكوريت اجرا مي شود. قيمت تمام شده پارتيشن هاي ام دي اف تك جداره نسبت به پارتيشن هاي فريم لس شيشه اي تك جداره حدود 30 درصد پايين تر مي باشد.

 

نقاط قوت پارتيشن ام دي اف

  • ظاهر زيبا و هماهنگ با ساير بخش هاي مبلمان اداري
  • قيمت مناسب به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • سهولت در نصب
  • امكان تغيير ساختار پارتيشن ها پس از توليد و حتي پس از نصب
  • زمان توليد كوتاه تر به نسبت پارتيشن آلومينيومي و ساير متريال ها
  • وزن كمتر پارتيشن ام دي اف به نسبت ساير متريال ها
  • امكان انتخاب رنگ و طرح هاي مختلف و ايجاد هارموني با محيط
  • امكان ايجاد تنوع بيشتر در طرح ظاهري پارتيشن ها

     نقاط ضعف پارتيشن ام دي اف

  • عدم امكان استفاده پس از ? تا ? بار جابجايي و نصب مجدد
  • عدم امكان جابجايي در صورت مونتاژ پارتيشن ها در محل پروژه
  • عدم امكان تغيير شكل و ساختار ظاهري در صورت عدم استفاده از اتصالات مرغوب
  • عدم امكان استفاده در محيط هاي ميني مال و طراحي هاي خلوت
  • تغيير ساختار ظاهري پارتيشن ها با گذشت زمان

شما عزيزان مي ‌توانيد براي خريد مطمئن انواع پارتيشن، به سايت parchinco.com مراجعه نماييد. مشاوران سايت پرچين آماده‌ي راهنمايي مشتريان گرامي براي خريد انواع پارتيشن اداري مي ‌باشند. علاوه براين مشاوران و مهندسين سايت پرچين با چندين سال سابقه‌ي كاري مرتبط، كار ساخت و طراحي پارتيشن مرتبط با محيط كار شما را انجام مي ‌دهند.

منبع: اكوناپرس

هنديكپ چيست؟ | آموزش هنديكپ

۰ بازديد

هنديكپ چيست؟ | آموزش هنديكپ

در مدلي از بازي شرط بندي ورزشي شما نسبت به تعداد گل به تيم مقابل آوانس ميدهيد ، به اين نوع شرط بندي ، پيش بيني هنديكپ ميگويند .

جه درك بهتر اين نوع از پيش بيني فوتبال براي شما مثالي مي گوييم. به عنوان مثال شما وقتي كه هنديكپ منفي دو يك تيم را انتخاب ميكنيد زماني برنده شرط ميشويد كه اين تيم با اختلاف سه گل يا بيشتر پيروز بازي باشد . در موقعيتي كه اين تيم بازي را با اختلاف 2 گل ببرد شرط شما فسخ خواهد شد و در صورتي كه اين تيم با يك اختلاف برنده بازي باشد يا نتيجه بازي مساوي شود شما عملا شرط را مي بازيد.

انواع پيش بيني هنديكپ

هنديكپ در كشور ها و رشته هاي ورزشي مختلف تعريف متفاوتي دارد . ولي در اين بين چند نوع هنديكپ را همه وبسايت هاي شرط بندي ورزشي و به ويژه سايت هاي شرط بندي معتبر مثل چيتا بت با مفهوم مشابهي به كاربران خود عرضه كرده اند.

مهمترين شرط بندي هاي هنديكپ هنديكپ آسيايي ، هنديكپ سه تايي يا اروپايي ،هنديكپ دوبل ،هنديكپ صفر مي باشند. چيتا بت در اين  مقاله به شرح آنها پرداخته است:

 

 

به جداول زير دقت كنيد تا متوجه بيشتر گفته‌هاي ما باشيد.

برد كل مبلغ شرط بندي برنده است
نيم برد نيمي از مبلغ شرط بندي برنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
برگشت شرط كل مبلغ شرط بندي عينا برگردانده ميشود
نيم باخت نيمي از مبلغ شرط بندي بازنده است و نيم ديگر عينا برگردانده مي‌شود
باخت كل مبلغ شرط بندي بازنده است

راههاي انتخاب درست شرط بندي

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ? گل جلو است و در حالت بالا، ?.? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-? شده است و در حالت بالا، بازي ?-?.? شده است. در حالت پايين، پيش‌بيني برگشت مي‌خورد و در حالت بالا پيش‌بيني صحيح است. در واقع نيمي از مبلغ پيش‌بيني، برگشت مي‌خورد و نيمي از مبلغ پيش‌بيني برنده جايزه مي‌شود.

اوساسونا (+?.??): اوساسونا در حالت پايين، ?.? گل جلو است و در حالت بالا، ? گل جلو است. بازي ?-? به نفع بارسلونا شده است. در حالت پايين، بازي ?-?.? شده است و در حالت بالا، بازي ?-? شده است. . در هر دو حالت پيش‌بيني صحيح است و مجموعاً پيش‌بيني صحيح است.

بيشتر: چيتا بت https://cheeta-bet1.info

مابقي پيش‌بيني‌هاي مربوط به تعداد گل‌هاي جلو بودن اوساسونا نيز با توجه به نتيجه بازي به نفع اوساسونا خواهد بود.

 

هنديكپ آسيايي

هنديكپ آسيايي ، مشهورترين پيش بيني هنديكپ در بين كاربران وبسايت هاي شرط بندي مي باشد.

تصوير بالا نمونه اي از هنديكپ آسيايي مي باشد. اكنون به توضيح نحوه اجراي قوانين در شرط بندي هنديكپ ميپردازيم .

 

مثال :

در صورتي كه بازي را با هنديكپ -1 تيم ميزبان شرط بسته ايد . در صورتي كه تيم ميزبان با اختلاف 2 گل برنده شود و يا بيشتر ، شرط شما پيروز مي باشد.

در صورتي كه بازي را با اختلاف بك گل ببرد مبلغ شما برگشت داده ميشود و اگر بازي مساوي شود و يا تيم مهمان بازي را ببرد شما شرط را مي بازيد.

+0 يا -0 در هنديكپ آسيايي چه معنايي دارد؟

0.00+ يا 0.00- در هنديكپ آسيايي همان “Draw No Bet” مي باشد كـه شايد پيش از اين مشاهده كرده باشيد. +/0.00 در شرط‌بندي هنديكپ آسيايي بـه اين معني اسـت كـه شـما شانس كمتري را براي هر يك از تيم‌ها براي برنده شدن دريك مسابقه دريافت مي كنيد، ولي در صورتي كه تيم منتخب شـما برنده نشود و بازي با تساوي بـه اتمام برسد، بـه عنوان يك فشار، سهام خودرا پس ميگيريد.

يك تصور غلط رايج در مورد شرط بندي هنديكپ آسيايي در نگاه اول بـه خطوط شرط بندي هنديكپ آسيايي +0 يا -0 مي باشد. اغلب، شخصي كـه تازه وارد شرط‌بندي هنديكپ آسيايي شده اسـت، ممكن اسـت فكر كند.

چون هيچ مزيت يا ضرري براي هيچ يك از طرفين وجود ندارد كـه اين خط +0 مانند يك شرط بندي معمولي 1×2 در نتيجه تمام وقت باشد. شانس شرط بندي موجود نشان مي دهد كـه چگونه آن ها كاملاً متفاوت هستند.

همان طور كـه از جدول بالا مي‌بينيد، تيم A مورد علاقه بازي اسـت و با -0.00 شروع مي شود در حالي كـه تيم B ضعيف اسـت و +0.00 را دريافت مي كند.با اين حال، تا زماني كـه درنظر نگيريد كـه شانس هنديكپ آسيايي نتيجه تساوي را ارائه نمي‌دهد، ممكن اسـت منطقي نباشد. «در واقع، هيچ هنديكپ آسيايي گزينه تساوي را ارائه نميدهد».

 

بنابر اين بياييد عده اي از عكسهاي «و نام تيم ها [با عرض عذر از طرفداران آرسنال]» را دراين مورد بياوريم و نشان دهيم كـه نتيجه شرط بندي ها چه نتايج متفاوتي را براي بازي بـه همراه خواهد داشت.

چلسي -0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

آرسنال +0.00 برد برد

Draw Push

باخت باخت

هنديكپ صفر

در شرط بندي بالا تصور كنيد هنديكپ صفر ميزبان را انتخاب كرده و روي آن شرط بسته ايد .

اگر ميزبان ببرد شما برنده هستيد . و اگر بازي مساوي شود مبلغ شرط شما برگشت خواهد شد و در صورتي كه تيم مهمان برنده شود شما شرط را باخته ايد .

 

هنديكپ سه تايي يا هنديكپ اروپايي

هنديكپ اروپايي نيز به صورت عددي است . با اين تفاوت كه در گزينه هاي هنديكپ اروپايي فقط اعداد صحيح را ميتوان انتخاب كرد .

براي مثال :

در هنديكپ منفي يك ميزبان اگر ميزبان با اختلاف 2 گل بازي را ببرد شما برنده هستيد .

در هنديكپ منفي يك مساوي اگر ميزبان دقيقا با يك پل بازي را ببرد نيز هنديكپ شما برنده ميشود .

و اگرميهمان مساوي كند يا ببرد هنديكپ مثبت 1 مهمان شما برنده شرط خواهد بود .

آيا شرط هنديكپ سود شما را زياد مي كند؟

با به كار بردن برخي توصيه ها و استفاده از شرط هنديكپ مي توانيد ابزار بسيار قوي براي سودآوري در شرط بندي فوتبال به دست بياوريد. اگر به تازگي با شرط هنديكپ آشنا شده ايد، توصيه مي كنيم كه روي بازي هاي تيم هاي قوي شرط بندي كنيد. تيم هايي را انتخاب كنيد كه فكر مي كنيد با اختلاف ? گل يا بيشتر برنده مي شوند. گاهي اوقات شما شرط هنديكپ تيم هايي را انتخاب كرده ايد كه حتي با وجود برد تيم در بازي، باز هم نمي توانند به حد نصاب برسند و شما بازنده شرط مي شويد. با اين حال، اجازه ندهيد يكي دو شرط هنديكپ ناموفق باعث شود كه فرصت ايده آلي براي شرط بندي هاي سودآور را از دست دهيد. قطعا بازيكنان برنده و قماربازان حرفه اي ورزشي از چنين رويكردي بهره مي برند كه مي توانند براي مدت طولاني درآمدي ثابت پيدا كنند.

 

هنديكپ واليبال

شرط بندي هنديكپ يكي از گزينه هاي بسيار عالي براي شرط بندي كه در ورزش هاي مختلف از جمله واليبال كاربرد زيادي دارد. هنديكپ به خصوص در بازي هايي كه اختلاف دو تيم بالاست و يكي از تيم ها بسيار قوي تر از ديگري است گزينه معقولي است. ورزش واليبال در صورتي كه بازي نزديك به هم باشد تا ? ست ادامه پيدا مي كند. ولي اگر تيمي برتري محسوسي نسبت به تيم ديگر داشته باشد، مي تواند در همان ? ست اول بازي را تمام كند. در چنين بازي هايي حرفه اي هاي شرط بندي از هنديكپ واليبال استفاده مي كنند. معمولا در هنديكپ واليبال براي تيم قوي تر هنديكپ منفي و براي تيم ضعيف هم هنديكپ مثبت كاربرد دارد.

پركابردترين گزينه هنديكپ واليبال هنديكپ ?- تيم الف، تيم قوي تر است. هنديكپ اين تيم ابتدا به اين معني است كه تيم الف قطعا بازي را برنده مي شود. دوما هم اينكه اگر يكي از ست هايي كه تيم الف برده را كم كنيم و به تيم ب بدهيم، باز هم اين تيم الف است كه برنده مي شود. براي مثال، اگر بازي ? بر صفر شود. شما هم ? ست را به تيم ب بدهيد، باز هم بازي ?-? به نفع تيم الف مي شود و شما هم برنده شرط هنديكپ واليبال مي شويد. در نهايت بايد بگوييم كه دليل اصلي به كار رفتن گزينه هنديكپ واليبال اضافه كردن هيجان به شرط بندي ها و البته بالا بردن ضرايب در بازي هايي است كه اختلاف دو تيم بسيار بالا است.

جدول هنديكپ

با همه اطلاعاتي در مورد هنديكپ آسيايي داديم، باز هم هيچ چيز جاي جدول كامل هنديكپ را نمي گيرد. در اينجا جدول كامل شرط بندي هنديكپ را بررسي كرده ايم تا بتوانيد به راحتي نتيجه شرط خود را با انتخاب هر كدام از گزينه هاي هنديكپ بدانيد. نتيجه شرط هاي هنديكپ هم معمولا باخت، برد، نيم برد، نيم باخت و فسخ (Push) شرط است.

نكته خيلي مهم درباره هنديكپ بازي زنده

در تمامي هنديكپ ها اگر وسط بازي و بصورت زنده ميخواهيد پيش بيني كنيد و گلي رد و بدل شده است حتما دقت كنيد كه بعضي از سايت هاي پيش بيني و شرطبندي  از همان لحظه و از همان نتيجه هنديكپ را حساب مي كنند. يعن اگر بازي 1-0 شده و شما ميخواهيد هنديكپ بزنيد، بايد بازي را 0-0 فرض كنيد.

ولي در بعضي از سايت ها اينطور نيست و نتيجه فعلي بازي محاسبه مي شود.

بايد به پشتيباني سايت پيام بدين و بپرسين. و يا به ضريب ها نگاه كنيد اگر ضريب خيلي بيشتر يا كمتر از چيزي كه فكر مي كنيد هست اول مطمئن شويد كه نوع محاسبه هنديكپ در بازي زنده در اون سايت به چه صورت هست.

 

جمع بندي

در مجموع كلام و پس از مطالعه مواردي كه در بالا گفته شد بايد به خوبي ياد گرفته باشيد كه هنديكپ چيست و اين نكته را بدانيد كه اين نوع شرط به خاطر افزايش ضرايب و سود بيشتري كه به شرط بندان مي‌رساند بسيار محبوب‌تر از حالت عادي است چرا كه كمتر پيش بيني را مي‌توان يافت كه مي‌تواند در شرط بندي نتيجه‌اي خوب با ريسك تقريبي كمي ارائه دهد. ضرايب تيم محبوب طبق قوانين هنديكپ افزايش مي‌يابند. بسياري از كساني كه در اين راه حرفه‌اي شده‌اند اين آپشن را به شرط بندي ميكس خود اضافه مي‌كنند تا بدين وسيله سود بيشتري را به جيب بزنند

سوالات متداول كاربران درباره شرط بندي هنديكپ

تفاوت بين شرط بندي هنديكپ و هنديكپ آسيايي چيست؟

فرقي ندارد. هنديكپ آسيايي از آنجا به اين نام شهرت پيدا كرده كه در آسيا محبوبيت بالايي دارد. در هر دو مدل شرط بندي از آوانس گل براي كمتر كردن اختلاف بين دو تيم استفاده مي شود.

آيا شرط بندي هنديكپ فقط در فوتبال به كار مي رود؟

خير، اينطور نيست. شرط بندي هنديكپ در رشته هاي ورزشي مانند راگبي، فوتبال آمريكايي، تنيس، بسكتبال و ساير رشته ها كاربرد دارد. حتي برخي بنگاه هاي شرط بندي از هنديكپ در رشته هاي مسابقه اي همچون اسب دواني نيز استفاده مي شود.

فرق بين هنديكپ اروپايي و آسيايي چيست؟

در هنديكپ آسيايي از اعشار استفاده مي شود. ولي در هنديكپ اروپايي اعداد كامل به كار مي رود.

بهترين زمان استفاده از شرط هنديكپ چه زماني است؟

بهترين زمان براي شروع استفاده از شرط هنديكپ زماني است كه در بازي نتوانيد گزينه هاي شرط بندي قابل صرفه اي را پيدا كنيد. ولي مي توانيد با شرط بندي هنديكپ بدون اينكه بخواهيد با اختلاف تيم ها فكر كنيد، از گزينه هاي مقرون به صرفه و سودآوري برخوردار شويد.

 

منبع: بتكارت بت كارت betcart

ويژگي هاي خاص دستگاه اسپرسوساز 431

۰ بازديد

ويژگي هاي خاص دستگاه اسپرسوساز 431

در كنار بررسي قهوه ساز دلونگي EC431 مي توان به امكان گرم شدن فنجان اشاره كرد. سطح صاف فلزي بالاي دستگاه با فشار دادن دكمه بخار گرم مي شود و مي توانيد قبل از پر كردن فنجان ها را روي آن قرار دهيد. فنجان ها قبل از استفاده گرم مي شوند تا محتويات بعدا خنك شوند و همچنين از گرم شدن بيش از حد و ترك خوردن فنجان جلوگيري شود.

اين دستگاه زماني كه فقط از ماشين لباسشويي استفاده مي كنيد مصرف انرژي پاييني دارد، بنابراين پس از استفاده دستگاه را باز كنيد تا آب داغ دستگاه تخليه شود و قسمت هاي داخلي دستگاه تميز شود. خوب است هر از چند گاهي آن را با آب مخلوط با محلول داخل جعبه تميز كنيد تا به دستگاه شما آسيبي نرسد.

همچنين براي افزايش طول عمر دستگاه، چراغ نارنجي رنگي تعبيه شده است كه هنگام آسياب شدن قطعات به شما اطلاع مي دهد (راه حلي در جعبه دستگاه وجود دارد تا در فعاليت ته نشيني به شما كمك كند). شما مي توانيد وزن آب را براي دستگاه تنظيم كنيد تا كاهش كاهش يابد. همچنين مي توانيد غلظت قهوه مورد نظر خود را يك بار تنظيم كنيد و دستگاه براي دفعه بعد از آن استفاده خواهد كرد.

اين دستگاه اسپرسوساز با دارا بودن سيستم خود پركن هميشه آماده استفاده است، زمان آماده سازي دستگاه بسيار كوتاه و حدود 40 ثانيه است و با عملكرد آماده به كار خودكار در صورت عدم استفاده طولاني مدت از آن استفاده نمي كند. به طور خودكار خاموش مي شود تا مصرف انرژي كاهش يابد. اقتصادي باشد.

يكي ديگر از ويژگي هاي اين دستگاه اسپرسوساز، دماي ثابت آب هنگام خروج از دستگاه و عبور از تفاله قهوه است. اين عملكرد سيستم بلوك حرارتي ناميده مي شود. ترمبلوك ها محفظه هايي با لوله هاي مارپيچي هستند كه با عبور آب از اين لوله ها دماي ثابتي را حفظ مي كنند. اين محصول امكانات زيادي دارد. اگر مي خواهيد در مورد كارايي اين دستگاه اسپرسوساز بيشتر بدانيد، از راهنماي كامل دستورالعمل ما كه به زبان فارسي نيز مي باشد استفاده كنيد.

در حالت آماده به كار است

يك فنجان گرم كن وجود دارد

مجهز به سيستم خاموش شدن خودكار

توصيه گزينه هاي دستگاه اسپرسوساز دلونگي 431

براي برنامه ريزي دستگاه، كليد دستگاه را به مدت 10 ثانيه فشار دهيد تا سه كليد به ترتيب چشمك بزنند، اكنون دستگاه آماده استفاده از تنظيمات است. اگر به مدت 15 ثانيه تصميمي نگيريد، دستگاه به طور خودكار از برنامه ساخت خارج شده و آماده استفاده خواهد بود.

براي تغيير دماي آب به حالت برنامه نويسي دستگاه رفته و دكمه سمت چپ دستگاه را فشار دهيد. حالا 3 كليد دماي پايين، متوسط ??و زياد را از چپ به راست نشان مي دهد، دماي مورد نظر خود را انتخاب كنيد. همين كار را مي كند با اين تفاوت كه براي تنظيم سختي آب بايد كليد وسط دستگاه را فشار دهيد.

براي تنظيمات قفل خودكار دستگاه، پس از دسترسي به تنظيمات، كليد سمت راست را فشار دهيد. اكنون كليدهاي راست به چپ به ترتيب 9 دقيقه، 30 دقيقه و 3 ساعت را نشان مي دهند. زمان مورد نظر را انتخاب كنيد.

اين ابزار براي ارائه مقادير استاندارد طراحي شده است. براي تغيير اين مقادير، دكمه اي را كه مي خواهيد تغيير دهيد فشار دهيد و نگه داريد. دستگاه شروع به كار مي كند، كليد را رها كنيد، زماني كه مقدار مورد نظر وارد فنجان شد، مقدار به طور خودكار در دستگاه ذخيره مي شود.

براي بازنشاني تنظيمات و برنامه هاي دستگاه، لوله بخار را در سيني تخليه قرار دهيد، وارد منوي تنظيمات شويد و چرخ بخار را بچرخانيد، اولين دكمه را از سمت چپ فشار دهيد، چرخ بخار را ببنديد و تنظيمات اوليه برگشته است.

منبع : كالا بازرگان

 

https://diigo.com/0pml9p

 

https://site-8209152-4211-7990.mystrikingly.com/blog/5f07c6505ea

https://www.pearltrees.com/starhouse922/item456432869

https://modern-season-166.notion.site/a2dc692189124488b0dd1416a3734067

https://graph.org/%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AF%D9%84%D9%88%D9%86%DA%AF%DB%8C-%DB%B8%DB%B5%DB%B0-08-10

https://penzu.com/p/1c55e1e2

 

https://writeupcafe.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://all4webs.com/abdulwahab/1602174016051578-1575158716621?8463=50479

https://squareblogs.net/earthindia0/qymt-sprswsz-dlwngy

https://www.fxstat.com/en/user/profile/abdulwahab23-450107/blog/37141407-

https://abdulwahab656.bloggersdelight.dk/2022/08/10/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88%d8%b3%d8%a7%d8%b2-%d8%af%d9%84%d9%88%d9%86%da%af%db%8c/

https://biiut.com/read-blog/5520

 

https://theomnibuzz.com/%d9%82%db%8c%d9%85%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d9%be%d8%b1%d8%b3%d9%88-%d8%b3%d8%a7%d8%b2/

https://www.click4r.com/posts/g/5466951/

 
 

اعتماد دامنه ( Domain Trust) چيست؟

۰ بازديد

اعتماد دامنه ( Domain Trust) چيست؟

اعتماد دامنه يك وب سايت نشان دهنده قابل اعتماد بودن و جدي بودن آن است.

 

هيچ روش محاسبه يكنواختي براي اين شاخص وجود ندارد. گوگل و ارائه دهندگان ابزارهاي سئو از معيارهاي خود براي تعيين اعتماد دامنه استفاده مي كنند.

كيفيت لينك و كيفيت محتوا مبناي مهمي براي دامنه اعتماد دامنه مهدي نجاري سئو سايت محسوب مي شود. اعتماد دامنه بالا به عنوان يك مزيت رتبه بندي در نتايج جستجو در نظر گرفته مي شود.

 

Domain Trust چيست؟

 

اعتماد دامنه يك رقم كليدي است كه براي محاسبه قابليت اعتماد وب سايت ها استفاده مي شود. كيفيت محتوا و لينك ها براي محاسبه اعتماد دامنه تعيين كننده در نظر گرفته مي شود، اما روش محاسبه يكساني وجود ندارد.

 

منشا اعتماد دامنه

 

كاربران اينترنت علاقه مند به استفاده از وب سايت هاي قابل اعتمادي هستند كه به آنها ارزش افزوده ارائه مي دهد. براي گوگل و ساير موتورهاي جستجو، براي بهترين تجربه كاربري ممكن، مهم است كه فقط وب سايت هاي با كيفيت بالا و معتبر در نتايج جستجو فهرست شوند.

 

موتورهاي جستجو معمولاً از تبليغات موتورهاي جستجو كه در صفحات نتايج جستجو و ساير نقاط وب نمايش داده مي شود، درآمد كسب مي كنند.

بنابراين، بازديدهاي جستجوي ارگانيك محيط تبليغاتي مستقيم براي تبليغ‌كنندگان است. بنابراين نتايج جستجوي ضعيف باعث كاهش كيفيت تبليغات مورد انتظار كاربران مي شود.

در عين حال، نتايج جستجو با سايت‌هاي اسپم تبليغات نام تجاري بدي براي Google & Co خواهد بود. با كمك اعتماد دامنه، ارائه‌دهندگان موتورهاي جستجو مي‌توانند كيفيت يك وب‌سايت را تعيين كنند.

 

رتبه صفحه گوگل به عنوان واحدي براي اعتماد دامنه

 

سرگئي برين، يكي از بنيانگذاران گوگل، خيلي زود مدل محاسباتي خود را براي اعتماد دامنه ايجاد كرد. او در سال 1997 ايندكس به نام PageRank را به ثبت رساند.

 تا به امروز، گوگل وب‌سايت‌ها را با استفاده از PageRank ارزيابي مي‌كند كه الگوريتم‌هاي آن در طول زمان با الزامات جديد سازگار شده‌اند.

 براي مديران وب‌سايت‌ها يا كاربران، گوگل داده‌هاي PageRank را براي وب‌سايت‌ها در مقياس 0 تا 10 تا سال 2016 ارائه كرد. 10 به معناي بالاترين مقدار بود، 0 معمولاً براي صفحات جديد يا كاهش رتبه داده مي شد. اما امروزه داده هاي PageRank ديگر در دسترس عموم نيست.

 

چه چيزي براي اعتماد دامنه وب سايت به حساب مي آيد؟

 

سرنخ هاي مختلفي براي تعيين domain trust وجود دارد. در اينجا معيارهاي احتمالي وجود دارد كه مي تواند در ارزيابي گنجانده شود.

 

  • سن دامنه: در وب پر سرعت، سن دامنه عامل مهمي است كه مي تواند نشان دهنده اعتبار آن باشد. دامنه هاي قديمي نه تنها به دليل تداومشان براي موتورهاي جستجو جالب هستند، بلكه به اين دليل كه اين دامنه ها سابقه بسيار طولاني دارند. بر اساس اين سابقه، براي مثال، توسعه رفتار كاربر، ترافيك يا پيوندها قابل رديابي است.
  • كيفيت لينك ورودي: در روزهاي اوليه جستجوي وب تجاري، محبوبيت لينك خالص براي رتبه بندي مهم بود. قانون ساده بود: هر چه تعداد لينك ها بيشتر باشد، بهتر است. با اين حال، اعتماد دامنه، انبوه بك لينك ها را در نظر نمي گيرد. در عوض، لينك هاي سايت هاي با كيفيت بالا نقش دارند. انكر تكست ها، محتوايي كه لينك در آن قرار گرفته و پيوند به صفحه ارائه دهنده لينك نيز در نظر گرفته مي شود. كساني كه لينك‌هاي زيادي از وب‌سايت‌هاي هرزنامه يا وب‌سايت‌هايي دريافت مي‌كنند كه در يك محيط هرزنامه مانند كازينو، **** يا دايركتوري‌هاي وب كار مي‌كنند، بايد انتظار دامنه كم را داشته باشند.
  • كيفيت محتوا: ارزش محتوا توسط بسياري از جنبه هاي فردي تعيين مي شود. آيا وب سايت از تصاوير با كيفيت بالا و بدون پيكسل استفاده مي كند؟ آيا مطالب تصوير بدون نقض حق چاپ استفاده مي شود؟ آيا گرافيك ها هنوز در وب سايت هاي ديگر وجود دارند يا منحصر به فرد هستند؟ استانداردهاي كيفيت متفاوتي نيز براي متون اعمال مي شود. متون در صورتي كه عاري از اشتباهات دستوري يا املايي باشند و ساختاري معنادار داشته باشند، داراي كيفيت بالاتري هستند. به عنوان مثال، متون كپي شده 1:1 از ساير وب سايت ها منجر به كاهش ارزش مي شوند.
  • جدي بودن موضوع وب سايت: اپراتورهاي وب سايت مي توانند اعتماد دامنه را به سادگي از طريق شعبه وب سايت خود تضمين كنند. به عنوان مثال، هركسي كه وب‌سايت‌هايي را در بخش قمار، براي سرمايه‌گذاري‌هاي مشكوك يا وب‌سايت‌هاي ****و راه‌اندازي مي‌كند، دستيابي به سطح بالايي از اعتماد دامنه دشوار خواهد بود. نه تنها در اينترنت، اين مناطق معمولا مشكوك تلقي مي شوند. در وب، چنين سايت هايي اغلب با هرزنامه هاي عظيم يا تكنيك هاي BlackHat غيرقانوني "متمايز" مي شوند.
  •             رتبه‌بندي كاربران هدف: رتبه‌بندي يا بررسي‌هاي كاربران مي‌تواند اعتماد دامنه را افزايش دهد. گوگل چنين رتبه‌بندي‌هايي را هنگام رتبه‌بندي وب‌سايت‌ها در نظر مي‌گيرد. اين امر به ويژه در مورد نتايج جستجوي محلي و فهرست راهنماي كسب و كار Google براي كسب و كار من اعمال مي شود.
  •             نسبت متوازن تبليغات: در اوايل سال 2012، به‌روزرساني Google در به‌روزرساني طرح‌بندي صفحه، نظر آن را در مورد تبليغات بيش از حد در ناحيه قابل مشاهده در وب‌سايت‌ها نشان داد. صفحات اينترنتي با محتواي تبليغاتي انبوه كه به نظر مي رسد محتواي واقعي را پوشش مي دهند، از آن زمان بي ارزش شده اند.
  •             بدون هرزنامه: ناگفته نماند كه وب سايت هاي اسپم نمي توانند اعتماد دامنه بالايي داشته باشند. هرزنامه مي تواند به اشكال مختلف باشد. علاوه بر رشد غيرطبيعي لينك، گوگل همچنين مي‌تواند استفاده بيش از حد از كلمات كليدي در محتوا يا در داده‌هاي متا را مقصر معرفي كند. ب. توضيحات متا را به عنوان هرزنامه طبقه بندي كنيد.
  •             اطلاعات قابل فهم در مورد اپراتور وب سايت: اگر اثر يك وب سايت به عنوان يك تصوير ذخيره شود يا اپراتورها اطلاعات ثبت نام خود را پنهان كنند، اين مي تواند نشان دهنده يك وب سايت مشكوك باشد. همچنين زماني كه وب‌سايت‌ها در كشورهاي ديگر ثبت مي‌شوند به منظور اجتناب از الزامات قانوني در كشور هدف، قابل توجه است. به عنوان مثال، اين مورد در مورد بسياري از وب سايت هاي كازينو كه كاربران آلماني را هدف قرار داده اند اما در مالت، قبرس يا جزاير كيمن ثبت شده اند، صادق است.
  •             رفتار كاربر: اعتماد دامنه مي تواند به شدت تحت تأثير رفتار كاربر قرار گيرد. اگر بازديدكنندگان به سرعت از وب‌سايت خارج شوند و فقط براي مدت بسيار كوتاهي در وب‌سايت بمانند، اين نشانه‌اي براي موتورهاي جستجو است كه واضح است كه وب‌سايت بايد كيفيت پايين‌تري داشته باشد و در نتيجه اعتماد پاييني داشته باشد.
  •             لينك هاي خروجي: وب سايت هايي كه به صورت انبوه به وب سايت هاي ديگر پيوند مي دهند براي موتورهاي جستجو مشكوك هستند. آنها مي توانند يك مزرعه پيوند باشند. اعتماد دامنه به ويژه زماني كه لينك هاي خروجي حاوي ويژگي nofollow نباشند آسيب مي بيند.
  •             جدي بودن ميزبان وب و اطلاعات ثبت نام: مانند هر كاربر اينترنتي، گوگل مي تواند داده ها را براي ثبت وب سايت فراخواني كند. به اين ترتيب موتور جستجو مي تواند به سرعت محيطي را كه يك وب سايت در آن ميزباني مي شود و اينكه آيا محله بدي وجود دارد كه منجر به كاهش ارزش اعتماد دامنه مي شود را شناسايي كند.

 

چگونه مي توان بر اعتماد دامنه تأثير گذاشت؟

 

اگر مي خواهيد بر ضريب اعتماد دامنه خود تأثير بگذاريد، گزينه هاي مختلفي داريد. مديران وب سايت ها از يك سو بايد به كيفيت محتوا و تكنولوژي توجه كنند. علاوه بر اين، سايت بايد به طور مداوم نگهداري شود. به عنوان مثال، بسياري از خطاهاي 404 مي تواند نشان دهنده نگهداري ضعيف سايت باشد. دستورالعمل هاي مدير وب سايت نيز بايد رعايت شود.

 

همچنين مهم است كه پروفايل پيوند خود را به طور منظم بررسي كنيد. آيا وب سايت هاي مشكوكي وجود دارند كه به دامنه من لينك مي دهند؟ ابزار انكار گوگل مي تواند براي رد كردن لينك هاي بالقوه مضر استفاده شود.

 

همچنين توصيه مي شود كه وب سايت خود را در كنسول جستجوي گوگل ذخيره كنيد. اين ابزار رايگان نه تنها داده هاي مركزي را براي بهينه سازي فراهم مي كند، بلكه كاربران را از تجمع لينك هاي غير طبيعي، هك ها يا ساير مشكلات وب سايت آگاه مي كند.

https://www.onfeetnation.com/profiles/blogs/seo-414

https://addandclick.com/read-blog/84593

https://sphere.social/hello/blogs/view/286589

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/08/07/%d8%b9%d8%a7%d9%85%d9%84-%d8%b1%d8%aa%d8%a8%d9%87-%d8%a8%d9%86%d8%af%db%8c-%d8%af%d8%b1-seo/

http://mehfeel.net/mehfeel/blogs/post/342232

https://corosocial.com/read-blog/141758

https://gab.com/simon707/posts/108780618602441276

https://twitter.com/GhalibShaikh707/status/1556193912024436736

شاخص نمود رنگ

۰ بازديد

شاخص نمود رنگ

 

(مخفف Color Rendering Index) يا شاخص نمود رنگ، معياري براي اندازه گيري اندازه نور لازم به صورتي كه چشم انسان بتواند رنگ نور را تشخيص دهد مي باشد. اين شاخص بيان مي كند كه طيف نور تا چه اندازه از طيف هاي رنگي را در خود جاي داده است.

ساختار چشم انسان به گونه اي است كه بتواند با بكارگيري نور خورشيد رنگ هاي متفاوت اشيا را تشخيص دهند. در نتيجه بهترين شاخص نمود رنگ براي چشم انسان نور خورشيد است. شاخص نمود رنگ عددي بين صفر تا صد تعريف مي شود كه بهترين حالت آن عدد ??? براي نور خورشيد و نوري كه در آن تشخيص هيچگونه رنگي ممكن نباشد با عدد صفر مشخص مي شود. خورشيد داراي طيف نور كاملي است و در نتيجه امكان ديدن همه رنگ ها در نور خورشيد وجود دارد.

 

بايد توجه داشت كه همه نور هاي سفيد يكسان نيستند. بسياري از لامپ هاي اطراف ما كيفيت نور نامطلوبي دارند.  در كاربردهايي كه ظاهر و شكل اشيا اهميت دارد نبايد از كيفيت نور نامطلوب چراغ ها چشم پوشي كرد. كم بودن شاخص نمود رنگ موجب مي‌شود مخاطب از ديدن رنگ واقعي اشيا محروم شود.

ممكن است تا به حال به فروشگاهي رفته باشيد تا لباس بخريد اما به سختي متوجه رنگ واقعي آن شده باشيد.  در بسياري از فروشگاه ها، گالري هاو موزه ها از چراغ هاي ال اي دي با كيفيت كه شاخص نمود رنگ  بالايي دارند استفاده مي شود به خوبي اشيا و كالاهاي موجود را ببيند چراغ هاي ال اي دي با شاخص نمود رنگ بالا در صنايع مختلفي مانند صنايع نساجي و نيز در بيمارستان ها به كار مي رود. چراغ هاي ال اي دي با كيفيت و ببر علاوه بر كاهش مصرف برق و طول عمر طولاني، داراي شاخص نمونه رنگ بالايي هستند كه آنها را جهت نورپردازي محيط هاي گوناگون ايده آل مي سازد.

ادامه مطلب در سايت

منبع :

https://v.ht/RQD4M

https://cutt.ly/qLkffL5

   https://did.li/CcwCN

 

https://www.ted.com/profiles/36173771

https://www.behance.net/travisroisin

https://travisroisin4.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Travis-Roisin

https://issuu.com/travisroisin4

https://www.twitch.tv/travisroisin4

https://www.openstreetmap.org/user/TravisRoisin4

https://www.tripadvisor.com/Profile/TravisRoisin4

https://www.4shared.com/u/5ahrExsH/TravisRoisin4.html

https://www.zillow.com/profile/TravisRoisin4

https://www.indiegogo.com/individuals/29609333

https://www.mixcloud.com/TravisRoisin4/