سه شنبه ۱۶ اسفند ۰۱

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

۱ بازديد

چگونه در اينستاگرام لايك بگيريم؟

 

لايك گرفتن در اينستاگرام

اينستاگرام در چند سال اخير منبع درآمد خوبي براي مردم جهان شده است. اما كسب درآمد از اينستاگرام كار آساني نيست و براي اينكه يك صفحه اينستاگرام درآمدزايي داشته باشد، بايد تعداد فالوورها و لايك هاي پست هاي خود را افزايش دهيد.

به طور كلي، هرچه تعداد لايك‌هاي شما در پست‌ و استوري اينستاگرام بيشتر باشد، پيج شما توسط اينستاگرام محبوب‌تر مي‌شويد. با رشد و بالا رفتن آمار پيج، صفحه شما به افراد بيشتري نشان داده خواهد شد. با اين كار كسب درآمد از اينستاگرام با فالوور كم هم امكان پذير خواهد بود.

رشد ارگانيك را مي توان با برخي تكنيك ها در شبكه اجتماعي به دست آورد. به دست آوردن لايك در اينستاگرام يكي از راه‌هاي دستيابي به ديد بيشتر در اينترنت است، اگرچه تعداد لايك‌ها ديگر در اپليكيشن موبايل نمايش داده نمي‌شود. يكي از معيارهايي كه الگوريتم‌هاي شبكه اجتماعي براي نمايش پست‌ها در صفحه اصلي استفاده مي‌كنند، تعداد دفعاتي است كه كاربران از پروفايل‌هايي كه دنبال مي‌كنند، پست‌ها را لايك كرده‌اند.

پست‌هاي اكانت‌هايي كه بيشترين تعامل را دارند معمولاً همان پست‌هايي هستند كه ابتدا ظاهر مي‌شوند، به همين دليل است كه گرفتن لايك فالوورهاي خود بسيار مهم است.

كساني كه مي‌خواهند به صورت ارگانيك در شبكه اجتماعي رشد كنند، مي‌توانند از تكنيك‌هايي مانند توليد محتواي خاص، استفاده از هشتگ‌ها براي دستيابي به پروفايل‌هاي مختلف، پست كردن در زمان‌هايي كه كاربران فعال‌تر هستند و راه‌هاي ديگر استفاده كنند.

در اينجا هفت نكته وجود دارد كه مي تواند به شما كمك كند لايك بيشتري در اينستاگرام داشته باشيد. شايان ذكر است در دستورالعمل هاي شبكه اجتماعي استفاده از ربات ها يا ابزارهاي خارجي براي اين منظور كه ممكن است باعث تنبيه كاربر شود را مجاز نمي داند. بنابراين، بهترين راه براي افزايش تعداد لايك، استفاده از ويژگي هاي خود اينستاگرام است.

در زماني كه مخاطبان شما فعال هستند پست كنيد

دانستن زماني كه اكثر فالوورهاي شما در شبكه اجتماعي فعال هستند، جايگزين خوبي براي دريافت لايك بيشتر در نشريات شما است. كاربران حساب‌هاي تجاري يا سازندگان به اطلاعات فعاليت دنبال‌كنندگان دسترسي دارند.

براي اين كار كافيست به پروفايل خود دسترسي داشته باشيد، بر روي "اطلاعات" كليك كنيد، تب "عمومي" را باز كنيد، در پايين صفحه، مي توانيد جزئياتي مانند ساعت هر روز از هفته كه فالوورهاي شما معمولا از اينستاگرام استفاده مي كنند را مشاهده كنيد. پر استفاده ترين دوره ها و پست هاي خود را براي آن لحظات برنامه ريزي كنيد.

علاوه بر اين، اينستاگرام همچنين زمان هايي را كه افراد معمولاً با پروفايل شما ارتباط برقرار مي كنند را نمايش مي دهد. براي اين كار نيز لازم است به اطلاعات موجود در حساب كاربري خود دسترسي پيدا كرده و بر روي “Activity” كليك كنيد. شبكه اجتماعي بهترين زمان دسترسي و تعامل فالوورهاي شما با انتشارات شما را نشان مي دهد.

از هشتگ ها به درستي استفاده كنيد

هشتگ ها براي گرفتن لايك از افرادي كه هنوز پروفايل را فالو نكرده اند بسيار استفاده مي شود. با اين حال، در صورت استفاده بيش از حد يا نادرست، كاربر ممكن است به دسترسي مورد نظر خود دست پيدا نكند و حتي نشريه را به عنوان هرزنامه طبقه بندي كند.

 ايده آل اين است كه حداكثر 9 كلمه كليدي بنويسيد كه محتواي پست شما را نشان مي دهد، بنابراين افراد علاقه مند به موضوع آن را دوست داشته باشند و بتوانند نمايه شما را دنبال كنند. علاوه بر اين، بهترين مكان براي استفاده از هشتگ ها در كپشن نيست، بلكه در نظرات انتشارات شما است.

سعي كنيد تمامي كار ها بصورت طبيعي باشد تا از بلاك شدن در اينستاگرام جلوگيري كنيد. هر رفتار غيرعادي در اينستا ميتواند با محدود و يا بلاك شدن روبرو شود.

حتما پست بگذاريد

تغذيه پروفايل خود با پست هاي معمولي نيز براي دريافت لايك بيشتر بسيار مهم است. نمايه هايي با به روز رساني كم معمولاً فالوور و در نتيجه لايك ها را از دست مي دهند. به اين ترتيب، ايده آل اين است كه برنامه اي از پست هاي هفتگي، ترجيحا در زمان هاي مشابه ايجاد كنيد تا فالوورهاي شما به ديدن محتواي شما عادت كنند. از ابزار Creator Studio فيس بوك براي برنامه ريزي محتوايي كه منتشر مي شود استفاده كنيد.

در يك موضوع سازمان يافته سرمايه گذاري كنيد

داشتن يك فيد سازمان يافته با عكس هاي زيبا و هماهنگ مي تواند توجه فالوورهاي احتمالي را به پروفايل شما جلب كند. روي تكنيك‌هاي سازمان پست سرمايه‌گذاري كنيد، مانند پست‌هاي مشابه بر اساس رديف، رنگ، موزاييك، طرح‌دار با حاشيه و غيره.

 از برنامه‌هايي استفاده كنيد كه به شما امكان مي‌دهند فيد خود را با پست‌ها تجسم كنيد و به اين فكر كنيد كه آيا زيبايي‌شناسي براي كاربراني كه از حساب اينستاگرام شما بازديد مي‌كنند جذاب است يا خير. مهم است كه محتوا را طوري برنامه ريزي كنيد كه فيد شما به هم نريزد و دقيقاً آنچه را كه پروفايل اينستاگرام شما مي خواهد منتقل كند نشان دهد: محصولات مارك دار، محتواي خاص يا عكس هاي شخصي.

بدانيد كه مخاطب چه چيزي را مي پسندد و محتواي خاص را ارسال كنيد

در نمايه برندتان، كسب‌وكارهاي كوچك، شخصي يا اينستاگرام نكات خاصي مانند بازي‌ها و سريال‌ها، لايك‌ها به شما كمك مي‌كنند تا بدانيد كه آيا افراد پست‌ها را دريافت مي‌كنند و محتوا را دوست دارند يا خير. هنگام دسترسي به اطلاعات پست هاي خود، تجزيه و تحليل كنيد، ببينيد كدام يك بيشترين تعامل را داشتند و سپس روي محتوايي با موضوعات مشابه سرمايه گذاري كنيد. به اين ترتيب، شانس دريافت لايك بيشتر پست هاي شما افزايش مي يابد.

مكان ها را اضافه كنيد

يكي از گزينه‌ها براي دستيابي به لايك‌ها و فالوورهاي تازه وارد در منطقه شما يا افرادي كه به مكان‌هايي كه بازديد كرده‌ايد، استفاده از موقعيت مكاني در پست‌ها است. با كليك بر روي آدرس يك نقطه توريستي، مغازه ها يا حتي شهرها، تمام پست هايي كه مكان را اضافه كرده اند نمايش داده مي شوند.

پست هايي كه بيشترين لايك را داشته باشند در ميان مرتبط ترين مطالب در موقعيت جغرافيايي نمايش داده مي شوند. براي استفاده از اين ويژگي، كافي است پس از نوشتن عنوان نشريه، روي «افزودن مكان» كليك كنيد.

مشاركت كنيد و پروفايل هاي ديگر را تگ كنيد

مشاركت با ساير پروفايل‌ها در اينستاگرام به شما كمك مي‌كند به افرادي دسترسي پيدا كنيد كه قبلاً حساب شما را دنبال نكرده‌اند. اين ويژگي را مي‌توان با پروفايل‌هاي برندهاي كوچك، شركت‌هاي سازنده محتوا انجام داد و براي لايك گرفتن از نشريات آنها، جالب است كه هر دو پروفايل شريك پست‌هاي مشابهي مي‌گذارند و يكديگر را تگ مي‌كنند.

بنابراين، دنبال كنندگان اين دو حساب مي توانند به پروفايل ديگر دسترسي پيدا كنند، به محتوا علاقه مند شوند و تعامل را افزايش دهند.

https://integrativenutrition.liveeditaurora.com/blog/2019/02/21/setting-morning-routines

https://www.realgabinete.com.br/portalweb/Biblioteca/Apresenta%C3%A7%C3%A3o/emodule/781/eitem/85

https://www.tripadvisor.com/Profile/nicesmn

https://www.4shared.com/u/6SU0Ejwb/degixal568.html

https://disqus.com/by/nicesm5790/about/

https://www.ted.com/profiles/38044085/about

https://setiweb.ssl.berkeley.edu/beta/show_user.php?userid=10921793

https://www.indiegogo.com/individuals/30204408

http://bioimagingcore.be/q2a/user/nicesm5790

https://list.ly/degixal568/lists

https://www.skillshare.com/profile/Nicesm5790-Nicesm5790/318212611

https://weheartit.com/nicesm5790

https://answerpail.com/index.php/user/nicesm5790

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد